Door op 5 november 2013

Bert Holman neemt het stokje van Gemmie Derksen over.

GEMMIE DERKSEN DRAAGT VOORZITTERSCHAP P.V.D.A. -FRACTIE IN BEESELSE GEMEENTERAAD OVER AAN BERT HOLMAN.

Gemmie Derksen draagt per 1 november 2013 het fractievoorzitterschap over aan Bert Holman.

Zij heeft deze stap aangekondigd omdat zij niet meer zal kandideren voor een verkiesbare plaats op de lijst van de Partij van de Arbeid bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014.

Bestuur en leden van de lokale PvdA-afdeling vinden het erg jammer dat Gemmie Derksen straks niet meer beschikbaar is, maar haar besluit wordt uiteraard gerespecteerd. Raadslid Bert Holman is al sinds begin 2012 als raadslid actief in de gemeenteraad en inmiddels goed ingewerkt. De PvdA-afdeling is blij dat hij het stokje van Gemmie over neemt.

Bert Holman zal tijdens de komende algemene beschouwingen en begrotingsbehandeling  al optreden als woordvoerder namens de PvdA-fractie.

In de afdelingsvergadering van december benoemt  de Partij van de Arbeid Beesel/Reuver de lijsttrekker voor de komende verkiezingen en stelt dan de verdere lijst vast.